ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY KLESZCZÓW ZA 2022 ROK
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572) Wójt Gminy Kleszczów przedstawia Radzie Gminy Kleszczów Raport o stanie Gminy Kleszczów za rok 2022 w terminie do dnia 31 maja 2023 r., który obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Kleszczów za 2022 rok mogą zabierać głos mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Kleszczów.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących brać udział w debacie wynosi 15.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Kleszczów odbędzie się 26 maja 2023 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 25 maja 2023 r. (czwartek), do godziny 15.30 w Punkcie Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy w Kleszczowie, ul. Główna 47.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także w Biurze Obsługi Rady Gminy w Urzędzie Gminy w Kleszczowie (pokój nr 18, I piętro).
Katarzyna Biegała
Przewodnicząca
Rady Gminy Kleszczów